Mrvaklynr gdaslik beni eve gönderdiler çok şiddetli ağrın olursa gel dedi 7. Gündeyim değerim 4. Güne nazaran yarıdan fazla düştü inşallah böyle devam eder
gdaslik Mrvaklynr kurtarmışsın o zaman sen hadi geçmiş olsun benim de 7. Gün değerim 2000 falandı tamam dediler kurtardın 😃 belli bir oranda düşerse değer sıkıntı olmuyormuş
deletedmom9494 Keremeral Allah yardımcınız olsun inşallah bebek sahibi olursunuz üzüldüm doğrusu yorumlarını gördüm sürekli bende merak ettim
Keremeral deletedmom9494 çok teşekkür ederim ama uzun bir süre istemiyoruz artık yaşımda geçiyor ama cesaretim bitti eşimde bende çok yıprandık
Keremeral gdaslik gittim tatlım kontrol etti doktorum kanma var fakat tüpte olmadığını söyledi şiddetlenirse akşam hastaneye gelmemi Kendisininde hemen geleceğini söyledi sürekli yat dedi
deletedmom9494 Keremeral Allah herkese aratmadan evlat sahibi olmayı nasip etsin. Belki beklemediğin anda minik yavrunuz size tutunur yeterki dua edin inşallah bu zorlu süreci de çabuk atlatırsınız
gdaslik Mrvaklynr korkudan 6 ay korunduk sonra ağustosta rahim filmi çektirdim kasımda hamile kaldım. Rahim filmi gerçekten kolaylaştırıyor hamile kalmayı
Mrvaklynr Dorukunannesi95 ilkini de düşük yaptım sekiz haftalık bu ikinciyi bu da böyle oldu yedi aylık evliyim ama bunlar beni çok yıprattı Rabbim daha yaşatmasın böyle zorluk
gdaslik Mrvaklynr kısmet sanırım bu da benim tüpüm hiç hasar bile görmemiş iki tüpüm de açık çıktı rahim de normal çıktı. Ama sıkıntı da çıkabilirdi hazırlıklıydım ona da dış gebelik baya zarar verebiliyor tüplere
Dorukunannesi95 Mrvaklynr benim de ilki düşükle sonuçladı ben de 6 aylik evliyim ilk bebegim düştüğünde hayata küstüm umudumu kaybettim ama tam 2 ay sonra tekrar hamile kaldim. Allaha bol bol dua edelim canim sakın umudunu kaybetme vücudunun mutluluk hormonu salgilamasi gerek güzelliğim. Insallah guzel hayirli evlatlarin olacak senin de Allahin izniyle🤲
gdaslik Mrvaklynr inşallah bakalım en az 3 ay bekleyin diyorlar rahim filmi için doktorlar inşallah bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle
Mrvaklynr Dorukunannesi95 ben de iki ay sonra hamile kaldım ama böyle oldu Rabbim böyle zorluk yaşatmasın daha on beş gündür o kadar çok stresteyim ki duayla ayakta kalabildim sadece