Merecepefe
Ya ilk acilde denk geldim. Ama muayne esnasında baya güleryüzlü sohbet muhabet açıklayıcı sevimliydi :)
Kolu acıordu, o gittiğim gün 3 mü 4 mü ne normal doğum yaptırmştı. Ona rağmen sempatikti.
Sanada az kalmş :)
Hayırlı doğumlar inş :)
Benim ilk olacak bu. Odaları gezdim doğumhane gezdim.
Heycanlıyım :)
Normal mi doğurcan ?