Kader5516 Melisssss1994 öncelikle inşallah bu bebeğini sağlıkla kucağına alırsın canım ben başından beri memnun değildim detaylı ultrasonu bekledim onuda yaptırayım gideyim diye detaylı da doç. olanı bebeğinın bağırsaklarında parlaklık var dedi yine plesenta aşağıda dedi beni genetik teste yönlendirdi doğru düzgün açıklama yapmadan sonra mineye gittim oda digenetiğe gönderdi anlaşmalı oldukları bir yer varmış sonra başka doktora gittim perinatoloji uzmanı prof. dü doktor alanında bayaa iyi ve o o kadar güzel açıklama yaptı ki ve ben parlaklık görmedm dedi ki bebkte diğer organlarında bir problem yoktuda daha çok soğudum sonra ordan tamamen bitti benm için orası kafam karışık olması gittiğim pendik hospitalda doktorum iyi hastaneyi sevemedim hastane ne kadar önemli bu durumda bilmiyorum baya uzun oldu 😊
Kader5516 Mlsars doktorumu tavsiye ederim saadet hanım yakacık kadın doğumdan geçti eşimin arkadaşıyla aynı hastanede çalışıyordu ve hem onun tavsiyesi hemde görümcem iki doğumunu ona yaptırdığı için gittim gayet ilgili ve bilgilide ama hastane kafamı karıştırıyor biraz bilmiyorum boştan yeremi kafamı karıştırıyorum hastane ne kadar önemli bilmiyorum
Mlsars Kader5516 doktorun iyiyse çok kafan karışmasın.. emin ol doktor çok önemli ben hep doktor yüzünden hastane degistiriyorum. Özelde o kadar para verip baştan savusturuldum bi kaç hastanede diğer hastanelere de bak için rahatlasın diye ama bi köşede bu doktorun kalsın
Polo Kader5516 emseye gidiyorum ve çok memnunum Doktorundan danışmasına kadar. Ersoy u denemiştim, devlet hastanesi gibi :/ hiç sevmedim. Adatıpa gittim. Oturmamış hiçbişe Emseye başladım sonra, harika bence :)
Kader5516 Polo emsey hakkında iyi yorum almadım canım pendik hospitaldaki doktorumdan memnunum ama hastaneden dolayı kafam karışıyor biraz
Mlsars Kader5516 29 +1 şimdiye kadar 5 hastane gezdim inşallah aradığımı bulurum canım senin haftan kaç
Polo Kader5516 valla ben çok memnunum. Hastane olarak normal doğum yanlısı. Doktorları harika. Tüm çalışanları öyle. Tertemiz. Kendim tecrübe ettim işte ersoyu ve adatıpı. Ersoy devlet hastanesi gibi varone, adatıp tam oturmamş. Tecrübeleyerek başladım :) birinden duyup gitmedim.
Merecepefe Kader5516 olumsuz yorumlar nedir ben ilk Doğumumu orada yaptım en ufak sorunum olmadı kaç çocugum olursa orada yaparım demiştim oğlum 6 yasında suan 35 haftalığım yine aynı hastaneye gidiyorum Canan hanımla devam ediyorum çokta memnunm bi denemenizde fayda var muhakkak bi kontrole gidin derim kendisine siz ancak o şekılde gönül rahatlığıyla karar verirsiniz iyi doğumlar 🌸
Polo Merecepefe ya tecrübe etmeden, duyumlara itibar edip emseyi ersoya veya adatıpa tercih etmek çok komik :) Ben bu ikisini bu bölgede tecrübe ettim (ersoy ve adatıp) . Öyle karar verdim. Canan hanıma acilde denk gelmiştim. Gayet iyiydi. Ama Ben orkideye gidiyorum.
Merecepefe Kader5516 anlıyorum dediğim gibi tercih sizindir tecrübe yaşamış biri olarak size bildiğimi söyledim ben o hastaneyi bulana kadar kaç hastane değiştirdim ki ben Bahçelievler’de oturuyorum 😊
Merecepefe Polo evet maalesef ikisi de uzak kalınacak hastaneler orkide hanımda gayet ilgili bir doktordur Canan hanım soguk duruyor ama aslında çok cana yakın sonuçta herkesin enerjisi birbiri ile tutmuyor hangi dr güven rahatlık veriyorsa ona gitmeli duygusal bağ önemli siz kaç haftalıktınız
Pnr_jr Polo Orkide mi😥 başka bir doktor dene istersen canım o kadının öfke problemi olduğunu düşünüyorum.
nergisog Mervenin doğum ücreti hakkında konuştunuz mu? Ben de daha doktor ayarlamadım. Yeni geldim annemin yanına. Medicalpark ve bölge arasındayım. Bir de muayene ücreti nedir ?
Mervenin nergisog muayne ücreti 120 normalm2500 yada 3000 dü sanırım tam emin değilim🙈 bende ikisi arasında kaldım bölgeyi önerdiler
Polo Merecepefe yoo canan bana çok soğuk gelmedi :) elektrik aldm ondan da. İlgili. Fakat orkide dr tam kafa dengim 😀 Kendimi onla çok rahat hissediyorum. Ben 38+0 Sen ne kadardın ?
Polo Merecepefe Ya ilk acilde denk geldim. Ama muayne esnasında baya güleryüzlü sohbet muhabet açıklayıcı sevimliydi :) Kolu acıordu, o gittiğim gün 3 mü 4 mü ne normal doğum yaptırmştı. Ona rağmen sempatikti. Sanada az kalmş :) Hayırlı doğumlar inş :) Benim ilk olacak bu. Odaları gezdim doğumhane gezdim. Heycanlıyım :) Normal mi doğurcan ?
nergisog Mervenin ben de bölge daha iyi diye duydum. Sanırım mp’nin yenidoğan hemşireleri çok tecrübeli değilmiş. Babam da kardiyolojiye gidiyordu. Hastane çok iyi ama çalışanlar çok tecrübesiz demişti. Bölgeye o konuda daha tecrübeli diyorlar. Ve herkes tuğba gümüşü öneriyor. Peki bu doğum fiyatına bebeğin ilk muayenesi dahil mi ya da neler dahil ?
ecemanne Merhaba ben de Emsey hastanesine gidiyorum. Çok memnun kaldım, Gülcan hanımla yoluma devam ediyorum. Çok tecrübeli anaç bir doktor muayene ücreti 130 lira
Polo ecemanne gülcana da acilde denk geldim 😀 aynı canan dr gibi. Çok anaç gerçektende. Ağzında duayla başlıo. Çok minnoş.