deletenmom1841 tekerleklerinde sentelenme vardı ve ayrıca ses cıkarıyordu ön tekerlekleri. Doğuödan önce fark edip verdim. Doğumdan sonra bide arabayı vermek zorunda kalsaydım garantıde oldugu surece napardım bilmiyorum. Ben fark etmemiştim zaten ablam sağolsun o fark edip söyledi. Sizde iyice kontrol edin bence herseyini