Sevdaliza 20. Hafta sağlık ocağından aradılar aşı için 21 de gittim Cuma günü işte ilk doz yapıldı o an hiç acımadı bugün 3cü gün ölüyorum ağrıdan aşı eşiğim yüksek o yüzden ilk gün sıkıntı yoktu 2den sonra başladı ağrıya inşallah ikinci doz ağrısız geçer allahtan iğne minicik kendimi öyle teselli ediyorum yoksa kan verirken bayılacak gibi oluyorum 😂😂
Ggizemsnl Sevdaliza bende eskiden kan verince bayılırdım. Psikolojik midir nedir bebişten sonra hiçbir şey olmuyor anneyim ben dayanacağım diyorum 🙈 En son iki sene önce vuruldum o zaman ilk 2 gün ağrıdı bakalım şimdi ne olacak