Ggizemsnl 21. Haftamda ilk dozu vurulmuştum canım istambuldayım bende,gözünü korkutmak istemem ama ilk doz Beni 3 gün ağlattı yorganımı bile çekemedim üstüme. O yüzden çalışıyorsan eğer aşıyı Cuma gününe denk getir ki haftasonu yatıp dinlenebil eğer ağrırsa. Ama ikinci doz böyle ağrılı olmadı ilk dozum kötü etkilemişti sadece,önümüzdeki ay 3. Doz var o da kolay geçer inşallah