tugba_kck_1987 Sevvalacr Ben varım hastanede yattım iki kez bu yüzden ayrıca sanci ve kasılma da vardı bende 28.ci haftada kontrole gitmiştim karnimdan baktığında 35 mm olan rahim ağzı alttan muayne edince 30 çıkmıştı hergecen gün düşmeye başladı bu rakam hastaneden çıktığım gün 28 'di şuan 20 oldu nililat pruluton progestan alıyorum ama uzamiyo hiç aksine kısalmaya devam ediyo napicam bende bilmiyorum 2 günde bir ultrasona giriyorum 31.ci haftaya geldim bu şekilde ne kadar daha dururlar bilmiyorum doktorda içerde ne kadar dururlarsa okadar iyi diyo ama kesin oda bişi demiyo
Susuem Sevvalacr 20. Haftada detaylida 32 mm çıkınca doktora bir soyle dediler zaten 14. Haftadan itibaren progestan ve proluton kullanıyordum doktorum muayenede alttan ölçü ordada 32 mm çıktı yat dedi 3 hafta kadar sonra yine gittik ben pek yatamadim işin açıkçası o arada uzamışti kendi kendine şaşırmıştım baya şimdi 31 hafta olduk 34 mm civarı takılıyormuş çok korkulacak birşey kalmadı tabi artık çok şükür 😊 sen yinede dikkatli ol bana bakma 😊 benim çocuğun kafası baskı yaptığı için kisalmistı çünkü pozisyon değişince uzadı herkesin sebebi farklı 😊
Htctsbk Sevvalacr 22. Haftamda 27 mm di proggestqna başladım 24. Haftada 19mm düşünce serklaj oldum 37 de dikişlerim alındı 38+4 olduk hala bekliyorum ben gelen var ne giden şimdide gelmiyor☺️ Yıpratıcı bir süreç ama. Tedavileri işe yarıyor sağlıkla hayırla alalım kucağımıza 🤲🏻
Mervenin 28. Haftamda hastaneye yattım bu sebepten şuan 36+3 üm gezmeye tozmaya başladım ama bu haftaya kadar yerimden kalkmadm sadece tuvalete kalktm çorabımındahi anneö beya eşim giydirdi dikkat edince korkucak bişey yok yaşadım biliyorm benm birde aşırı açıktı tutanım yarım santime kadar düşmüştü
hillkaya Mervenin bende kanamadan yatmıştım 26. Haftada rahim ağzım normaldi ama şuan 32. Haftadayım 3 haftada 34 mm’den 25e düşmüş. Siz o haftaya kadar nasıl geldiniz ne kadardı uzunluk
Mervenin Sevvalacr karnımdan bakınca şiphelendi doltror altyan ultrason yaptı direk hastaneye yatırdı sonra zaten
Sevvalacr Mervenin benm üstten baktı dedi ki rahim kısalığı erken doğum riski progestan verdi rahatca gönderdi eve eşimle eve geldk araştrdk eşim sinirlendi neden bizi başından saldı dedi
Mervenin Sevvalacr içine sinmediyse mıtlaka başka doktora daha görğn rahim ağzınkısalığınyğzğnden erken doğm yapan çokmkişi var
Sevvalacr Tlaytas çok şükür ilerlemişsnz canm darısı inşş başıma ama ben başka doktora da görünmeyi düşünyorm
Zeynep7777777 Tlaytas benimde 20. Haftam 27 mm ölçüldü progestan ve magnezyum verdi siz neler kullandınız ölçünüz neydi bide bişey daha soracaktım elle de bakmak istedi ama bırakmadım size hiç elle bakıldımı
Sevvalacr Mervenin çok rahat olması bizi tedirgin etti böyle bi sorun için kalkma yat şöyle böyle demesi gerekmiyormuydu birde alttan kesinlikle bakması gerektiğini düşünyorm başka doktora gdcm
Sewo Mervenin canim progestan 200 mg gece fitil olarak al demisti.1cm açıklığım var kendi başıma günde 2 kez kullansam mj diye düşünüyorum
Mervenin Sevvalacr ölçümü alttan bakarak yapıyolar evet mutlaka bakmalıydı bence kaç cm va bilgi vermeliydi sizi tatmin edici bilgilendirmeliydi bence başka bir doktora daha görünün en iyisi
Sevvalacr Sewo banada gece bir kere tek dedi bnce 2defa kullanma canm ne blym insan bilemez korkar doktor demeden
Mervenin Sewo benim doktorum fitil olarak vermek istemedi sebebinide elle atılvağıniçin fitil açılmayı tetikleye bilir riske atmayalım uyarmayalım rahmi hiç ağızdan iç dedi ağızdan kullandım 3 kere günde canm ben
Zynpcl tugba_kck_1987 benim 2,5 cm ölçtü doktor sınıra yakın dedi ama 2 nin altı tehlike arz eder dedi 🤔
Tlaytas Zeynep7777777 benim 22 ye kadar düştü sonrasında 33e kadar çıktı 2 gün önce gittiğimde 27 olmuştu. elle 2 kere bakıldı bende magnezyum ve progestanın iğnesini vuruluyorum canım
Cerenerb Zeynep7777777 20.haftadan beri her hafta 2,2 düşüyor 36 ydı 34 e düştü şimdi 32 Progestan ve magnezyum başlandı 1 cm açıklık var ve Bebek Doğum pozisyonda bir aydır değişmiyor alta doğru ilerliyor aksine 😞
Mervenin hillkaya rahim ağzı uzayıp kısala bilen bişey. Benim tamamen açıktı tutanım yarım cm e kadar düştü sonra 1 cm e çıktı anladmki isdirahetle engellene bilcek bişey ve hiç kalkmadım hiçç sadece tuvalete kalkıyodum ayağa hep yattım saolsun annem 2 ay bende kaldı şimdide doğumum yaklaştı diye kalıyo 😅 bu süreçte anne eş kayınvalide desteği çok önemli çorabıma varana kadar ya annem gitdirdi ya eşim. Sadece yemek yerken oturdum çok kısa oda yarı yatar vaziyette. İlaçlarımı hiç aksatmadım çok su içtim. Yani doktor ne dediyse harfiyen yaptım. Çok dua ettim Allah yüzüme baktı. Benim doktorum bile beklemiyordu bukadar kala bilceğini halada diyor çok iyiniş başardın sen diyor🙏🏼 Allah yardım etti dualarıma cevap verdi böyle söyliye biliyorm sadece💗 inşallah sağlıkla kucağmada almayı nasip eder Allahım 🙏🏼 Sizlerde dikkat edin hep yatın gerçekten çok dua edin duanın gücüne inanın imkansız diye bişey yok🙏🏼 Şu bir kaç gündür okadar ağırlaştmki artk doğsun diyorm eşimde dalga geçiyo dursun diye çok dua ettin şimdide kızım gelmek istemiycek 40. Haftayı bekliycek diyor😅
Rebeka Htctsbk bende 24. Haftadayım 20mm ölçüldü ama serklaj önermediler haftam ileri diliş atılırken keseye zarar verilir ya da enfeksiyon olur doğumu tetikler vs diye. Sizde herhangi bir komplikasyon oldu mu? Serklaj süreci nasıldı? Haftalarımız aynı diye soruyorum, genelde erken haftalarda atıyorlar serklajı