serifebzk Kızlar merhaba Ankarada Etlik Zübeyde kadına giden ve doktorundan memnun olan var mı acaba, doktorumu değiştirmek istiyorum da
Ayem serifebzk ben derya burkan kulu’ya gidiyorum canim ve cok memnunum tavsiye ederim kac haftaliksin 🤗😇
Minnaksercecik serifebzk ayyyy çok geç oldu görmemiştim ben Leyla Çakır var çok memnunum ona gidiyorum
Deniz06 Bn inci kahyaoğluna gidiyorum hiç memnun değilim kndisini bügüne kadar görmedim asistanlarıda ilgilenmiyolar fazla 16 haftalığmdn beri kanama kahverengi akıntı var bnde doktor araştırıyorm doktorumu değiştircm
serifebzk Deniz06 ben doktorumdan genel olarak memnunum prof. Çok bilgili ama 3kere gittim mesela 1er ay arayla ve hiç ultrasonda bakmıyo bugunde öyle oldu nerden anlıyosunuz gelişimini dedim hadi Allah korusun kalbi fln dursa bilinmeyecek ondan çok sinirlendim ☹ Bugun bir kızda kadın doğum 11deydi inci hanım yok diye konuşuyordu
Ayem serifebzk benim doktorum her gittigimde ulturosonla bakiyor kalbi atiyor kilosu şu die soyluyor hep cokta memnunum hepte kendisi muayene ediyor asistani da cok ilgili tavsiye ederim
serifebzk Ayem bidahaki sefere bende ondan alıyım randevuyu o zaman 💕💕 kadın doğum kaçta canım doktor ? Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍😍
zynppp ETLİK ZÜBEYDE HANIM İĞRENÇ BİR HASTANE İLK BEBEĞİMİN KALBİ DURMASI SEBEBİYLE KÜRTAJ OLDUM AMA ÇEKTİĞİMİ BEN BİLİRİM TEMİZLİK SIFIR MAHREMİYET SIFIR EBELER DESEN İĞRENÇ DAVRANIYORLAR... ALLAH KİMSEYİ ORAYA DÜŞÜRMESİN
Ayem serifebzk evet soyluyor canm bana her seferinde soyluyordu erkek demistim dimi die benim bebis erkekde 🤰🏼😇🤗