Aysemlg 9+2 ikizlerime hamileyim ama. 4. Haftadan beri mide bulantısı çekiyorum. Günüm klozet karşısında oturarak geçiyo. Hiç biley yiyip içemiyorum mide ilacıda işe yaramadı😞 çok zorlanıyorum istifra ederken kanamam oluyo. Zaten düşük tehlikem var . Nolur benım gibi çekmiş olanlar nasıl yapıyodu akıl versin bana 😞😞😞
Sila7166 Aysemlg canim ben leblebi yiyorum cok rahatlatiyo cokta iyi gelio ve yesil mercimek kuru kuru onu ye yada tuzlunkraker ablam cok yerdi onuda dene insaallah fayda eder sendede
esractn Aysemlg bende ikizlerime hamileyim 2 haftada 5 kilo vermiştim hic bisey yiyemiyodum surekli cikartiyodum, hic biseyde iyi gelmedi yiyecek mide bulantisi icin hap. Doktorum yatışımı yaptı serum tedsvisine baslandi o sekilde gecti benm bulantim
Erham Aysemlg inşallah kısa zamanda atlatırsın tuvalette yatıyordum adeta bende malesef birazcık oluyor böyle. Zahmet olmadan rahmet olmuyor
Turkan38 Aysemlg benim kadin dogum doktorumda ikizlere hamileydi bulantiyi onla cözmüs kanamasida vardi onun ayni senin gibi her hastasina tavsiye eder ve memnun kalirlar
Hamile41 Canim ayva ye turk kahvesi serp ben onunla gecirdim valla ayvayla kanki gibiydik gecti cok sukur
Yunusilan Aysemlg canım yatırsalarda sana serum takıcaklar bi kaç gün iyi olucaksın sonra tekrar başlicak yatışta çözüm değil çünkü benimde yatış istedi ama dedi sana verdiğim serumları burda vurucaz başka bişi yok yani bende o serumları alıp eve gittim
Zuzu97 Aysemlg 18. haftaya kadar hiç bişey yiyip içemedim su bile içince kusuyordum..geceleri uykudan kaç kere kalkıp kusuyordum banada ilaçlar serumlar hiç bişey fayda etmedi 18. haftaya kadar
Aysemlg Zuzu97 yanlız değilmişim 😞 Sanada geçmiş olsun canm. Çekilecek bişey olsa çekicemde . Ben çok zorlanıyorum ya Allah yardımcımız olsun
ahsev Aysemlg bende aynı durumdaydım ayva cnm bir tek iyi geliyordu ama sonra oda kesmedi zofran la serum takılıyordu