Meryemtoptas Merhaba 26.haftadayım dün biraz fazla ayakta kaldım yoruldum belim ağırdı bugünde su gibi akıntı geldi ama çok değil de çamaşırım ıslandı biraz doktora gitmelimiyim? Herhangi bir ağrım yok şuan. Korktum da belki yaşayan olmuştur.
Filizismail Meryemtoptas canım bende bu şikayetten müzdaribim daha dün hastaneden geldim dr mantarlı enfeksiyon dan dolayı oluyor dedi bebeğin suyu iyimiş dedi
Nata97 Byaz sarımsı mi yoksa bildiğimiz şeffaf su mu? Eger öyleyse doktora başvur hemen suyun olmuş ola bilir
Meryemtoptas Nata97 evet şeffaf su çok değildi geçen hafta doktor kontrolünde herşey normal demişti doktor acaba çok ayakta kaldım diye Olabilir mi?
betulguvercin Merhaba bende bunun için başvurmuştum normal bir ıslaklıksa sıkıntı yok mantar enfeksiyonundan olabilir doktorum suyum olsaydı eğer çamaşırı sıkınca su gelmesi lazımmış. Tabi yine kontrolünüze gidin ve doktorunuza danışın ☺️
Meryemtoptas betulguvercin enfeksiyonum falan yok çok şükür kültür vermiştim yeni ama Bi gideyim ben yine de dimi ultrason dan mı bakarlar
Melisecmel Bence çok ayakta kaldığında olabilir genede icjn rahat olması için doktoru arayıp diyebikirsin
Fatos00 Meryemtoptas acile git baksınlar bence benim diğer gebeliğim su bitmesinden sonlanmıştı ve ben hiç su geldiğini fark etmemiştim sızmış o yüzden şeffaf ve iç çamaşırını ıslatmışsa git görün
Meryemtoptas betulguvercin evet beni de az önce alltan muayene etti doktor suyun değil o gelen dedi çok şükür 😊
Meryemtoptas Melisecmel geçen haftaydı ama doktor kültür istedi sonuç için pazartesi tekrar gitcem zaten şimdi acile geldik elhamdülillah doktor su değil dedi suyumda iyiymiş bebekte ama iyi yaptın geldin dedi ☺️
Meryemtoptas Acile geldim çok şükür su değilmiş suyumda gayet normal bebekte çok şükür ama doktor yinede iyi yaptın geldin dedi çok sağolun pazartesi zaten kendi doktoruma gelcem tekrar 😊😍 içim rahat etti
Mimozammm Meryemtoptas acaba gelen ney çünkü bende de oluyor o arada sebebi ne ki mantar falan bende de yoktu test vermiştim
Meryemtoptas Filizismail yaa evet bende hiç bilmiyordum alttan muayene edince mantarın var dedi bana ama herhangi bir şikayet belirtisi olmadı nasıl geçecek acaba
Meryemtoptas Filizismail banada öyle dedi az önce nasıl geçecek peki bebeğe Bi etkisi var mı bu doktor birşey demedi
EbruIrmak Kızlar suyun gelmesi hiç öyle bişey değil ya kızımda bi sabah uyandım tuvalete kalktım paçamdan sızdı bişey o derece akmıştı bide kıvamı yapış yapış bi garip anlıyo insan suyu geldiğini