birdirbir Yaptırdım ve çok pişman oldum., 190/1 down sendromu riski çıktı. Hemen ambiyosentez cvs falan istediler. Aldırmayı düşünmediğim için onların riskini alamadım. Sonuç da kesin değil ki. İnsanın aklına bir şüphe. Ayrıca kendini hazırlarsın gibi bir durum olmuyor arkadaşlar. Yok öyle bi dünya yani. Üzüntü stres ile geçecek bir hamilelikten bahsediyoruz. Doğumdan sonra öğrenmeyi tercih ederim doğrusu. Bebeğim doğmuş olur. Yanımda olur. Kokusunu içime çekmiş olurum. Beni yine o iyileştirir. Daha kolay atlatırım. Size tavsiyem, sonlandırmayacaksınız yaptırmayın. Hazırlıklı olursun olayı falan hikaye. berbat bir hamilelik geçirirsin...
Gul-41 Busemertcan 23 haftaligim canim. Rabbim cümlemizin evlatlarini sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin inşallah..
Nurozsln Busemertcan yaptırmadım hatta 3’lü testte yaptırmayacağım şeker yüklemesi de istemiyorum. Sadece detaylı ultrasona gireceğim içinden ne geliyorsa onu yap duyma kimseyi canım zaten net sonuç vermiyor testler yanılma payı olabiliyor 😇