Busemertcan ben yaptırdım ve riskli gebelik cıktı ama inanmıyorum o teste bebeğim sağlıklı diyorum hep moralımıde bozmuyorum organ taramasına girdik ondada bebeğim sağlıklı göründü çok şükür sağlıkla da kucagıma alacagıma inanıyorum o senın tercihin yaptır yada yaptırma ama rabbim nasip ederse ikinci cocuguma yaptırmıycam sonucu birşey değiştirmiyor sadece sen ve eşin geriliyorsun stres altında oluyorsun bazılarıda ben herşeyi bilip haızrlıklı olmak istiyoruö diyo ve yaptırıyor