butterfly4 @Damlas biz kzımıza Zeynep ismini koyucaz 😊 ama senin yazdığın isimlerden en sevdiklerim Nil ve Defne, Zeynep’in yanına bunlardan birini de ekleyebiliriz
Zeynoveannesi Damlas Zeynep güzel ya çok seviyorum 😍 ama Zeynep Nida da güzel oldu off bilemedim dur Bi post açıp oylama yapayım 😂
Cnsmrc Damlas benimkinde öyle bi sarsılma da yok ama neden her isme kulp buluyor bilmiyorum neyseki daha Doğuma çok var buluruz ikimizin de seveceği ismi diye avutuyorum kendimi ama zor gibi duruyor
istkizannesi Cnsmrc benimki de nefesim kesildi nefessiz kaldım diye diye engel oldu başka da tek bir isim sinmiyo içime. 33 haftaya gidiyoruz isim yok😳
istkizannesi Glsmoztrk ayyy bizde şu an tam da bu isimi düşünüyoruz. Ama ikisi de kullanılır mı bi ona karar veremedik. Yani tek Zeynep denirse Ela’yı boşuna mı koymuş oluruz diye düşünüyorum. Ama babasının baya içine sindi