Zeynoveannesi Damlas ay benim kızımın adı Zeynep olacak ama babası bu aralar Zeynep Nida diyo sizce nasıl kızlar Nida ismi de kulağıma hoş gelmeye başladı 😂
Damlas Zeynoveannesi zeynep ismi her dönemde çok güzel, ☺️ Hangisiyle seslenilcekse onu koyabilirsiniz. Genelde ikisi birden kullanılmıyo isimler kısa değilse 💕
istkizannesi Cnsmrc ayy bu eşlerin yaratıcılığı varya😡 deli oluyorum. Beni de Nefesten vazgeçirdi dalga geçerler diye diye
Damlas istkizannesi ela dedim , hela derler dedi. Valla çok alemler, akılları dalga geçmeye çalışıyo 😂
Mervenin annee1997 denizi erkeğede koyuyorlar ünisex bir isim bence erkeğe daha güzel yakışıyor ayrıca😊
Sky Damlas biz MİRA koyduk ama Mihrimah ismide çok güzel hem hikayesi de var eşim kabul etseydi onu koymak çok istemiştim Vera da hoş bir isim ☺️
Damlas Sky mihrimahı eşim çook istedi. Bence de çok asil bir isim. yazımı zor, insanlar mihriban olarak duyuyo. O yüzden çekindik biraz🌞🌝
Glsmoztrk Bizim de çok karar değişti ama sonunda Zeynep Ela da kaldık 🤗 Zeynep babası Elayı da ben istedim :)
istkizannesi Glsmoztrk ayyy bizde şu an tam da bu isimi düşünüyoruz. Ama ikisi de kullanılır mı bi ona karar veremedik. Yani tek Zeynep denirse Ela’yı boşuna mı koymuş oluruz diye düşünüyorum. Ama babasının baya içine sindi
Zeynoveannesi Damlas Zeynep güzel ya çok seviyorum 😍 ama Zeynep Nida da güzel oldu off bilemedim dur Bi post açıp oylama yapayım 😂
Sky Damlas çoook ama çook haklısın bunuda düşündük gerçekten 😑 halbuki çok güzel bir isim annemde mihri derler diyordu 😂