AmatorAnne ben zaten kadın Doğum olarak orda ki doktora filiz hanıma gidiyorum en başta ikili tarama da ilk ona yönlendirdi randevu aldım sonra da hep kendi randevu verdi hastaneye giderseniz sizi yönlendirirler 45-50 dakika kadar bi süre bakıyor bebeğe herşeyine çok ilgili CD vermiyor devlet hastaneleri CD vermiyor zaten