Gulayse0233 Hayta karnınız tam olarak ne zmn ve nasıl indi acaba ? İndiği çok mu belirgin ? Sağlıkla gelsin meleginiz🤗😇
Hayta Gulayse0233 bir haftayı geçti indiği göğüs kafesi altına elimi koyduğumda bazen 3parmak kadar bazende neredeyse göbek deliğine kadar boşluk oluyor
Gulayse0233 Hayta benim nerdeyse gobek deliğine kadar bir karış tontiş bi göbüş var. Kesin inmemiş o zmn . 😅 ilk olunca insan anlamıyor dà.
Esenhafsaduru Bende 35+5 im pazartesi muayneye gidicem 36 olucam catı yapar mı acaba diyorum 😂 nst kesin ama 🤗 birde dün aksamdan itibaren kasıklsrımda baskı hissediyorum sızı böyle bebek dogm sekli mi almaya calısıyor acaba ?
Gulayse0233 Esenhafsaduru yalancı sancilar ve Yerleşme ağrıları bu haftalarda sık görülüyor canım. Belden gelip kasıklara vurursa geçmese ve düzenliyse normalde doğum sancilariymis. 😇 senin de az kalmış sağlıkla gelsin kuzucuk😍
Esenhafsaduru Gulayse0233 amin insAllahhh ya hayırlısı ile gelsinler pazartesi Allahtan muayenem vsr merk ediyorm bakalm ne dicek. İnsallah dogm sekli alıyodur 😂😂
Gulayse0233 Esenhafsaduru ben de merak ediyorum doğum kanalına falan giriyorlar mi ufak ufak diye 😅 pek ümidim yok ama belli de olmaz tabi. Hadi bklm sağlıklı hagüzel haberler alırsın inşallah 😇
Sevim010 Gulayse0233 bizde 38 olduk al benden de o kadar güya erken Doğum riskim vardı yemediğim iğne ilaç kalmadı şimdi de gelmeye Niyeti olmayan bir oğlana sahibim bekliyoruz bakalım 😁😁😄
Gulayse0233 Sevim010 kaç haftalık oldunuz annesi ? Sağlıkla gelsinler de bi hafta erken bi hafta geç önemli değil aslında biz sabirsizlaniyoruz🙈🙈🤗
Esenhafsaduru Gulayse0233 insallah dünden beri kasıkta sızlama oldu acaba dedm sekli mi almaya calısıyo yarın gidiyorm doktora bakalam 🤗
Yasemin9420 Gulayse0233 korkmayın! Zaten hep sürüyorlar ve gerçekten anlamıyorsunuz. Kendinizi psikolojik olarak zorlamanıza gerek yok