Beto canım şu anda 31.haftaya geldim benimde ikili teste yaş riskim 50/1 çıkmıştı iki doktorumda direk amniyosentez dedi kesin tanı için biz şuan ayrıntili ultrasyonuda geçtik şükürler olsun ama plesanta aşağıda olduğu için riskli bir hamileliğim var.Zor bir süreç seni anlayabiliyorum Allah tan ümit kesilmez 🤲