Beto düşünme canım onları temiz çıksın inşallah sonucun ben 3 gün yattm sadece lavaboya kalktm eşim baktı kızıma da bana da sağolsn ama şimdi her işimi yapıyorum yine sakinmiyorm mecburum zaten 4 yaşında bı kızım daha var Rabbim.ne derse o olur sen Allah'a sığın dilerse sapasağlam kavuşturur çok zor bişey insan yaşadığını.kendisi biliyor üzülmemek elde değil çok iyi anlıyorum