Aylinannesi Polo trivazol krem vermişti önceden hiç kullanmadım daha önce Şimdi onu sürdüm biraz iyi geldi sanki
Aylinannesi Polo ya bende tam bilemedi m kaşınanyerlere sürdüm böyle kenarlarına azcık içine kactı ama 😕🤷🏻♀️
Aylinannesi GULSAHKP sezeryan olucağım icin geçmez diyolar ama bu saatte de neblm rahatsz etmek istemedim ya 😕 kremi sürdüm iyi geldi
Aylinannesi Polo ilacım var zaten de bi doğuraydım hayırlısıyla pazartesi günü 😱 sonra bi çaresini bulurum elbet saolasın