Aylinannesi Kaşıntıyla beraber bi baktım beyaz beyaz şeyler var mantar olmuş ya pazarteside doğum yapcam tamda 2 gün önce 😕 sezeryan olucak ama nebiliym bebeğe geçme ihtimali varmı 😔
Mimi Aylinannesi gecmis olsun sezeryan olcakmissin bebege gecmez öyle benimde 3 hafta kaldi doguma dün Antibiotik tedaviye basladim iki hafta kullancam normal dogum icin
_Haticeee Aylinannesi bebekle alakası yokki her hamilelikte mantar enfeksiyonu oluyor zaten geçer merak etme doktoruna söyle fitil veya krem verir
Filizismail Aylinannesi canım ben 22 haftalığım bende de mantarlı enfeksiyon var bebeğe zararı olur mu ya
blackeagle Aylinannesi mantar bebeğe zarar vermezmiş ben 3 haftadır çekiyorum mahvetti beni allah yardimcin olsun :(
Aylinannesi Mimi saol ya banada geçen hafta suda eriyen antibiyotik verdi içiyorum ama şimdide mantar oldu kaşınıyo yara oldu resmen 2 dkkada . Sezeryan olucagı icin bişey olmaz yani dimi
Aylinannesi _Haticeee ya kimisi yazmıs burda okudum bebek doğduktan sonra 7 gün kövzde kalmıs enfeksyon bulaşmıs bebeğe ama sezeryanda geçmez diye düsünüyorum 🤔
Aylinannesi Filizismail valla bilmiyorum canım insallah olmaz bazı yazılarda olır bazılarında olmaz yzıyo doktorda bişey demedi hiç 🤷🏻♀️ Normal mı düsünüyosun
blackeagle Filizismail yok bebeğe zararlı değilmiş canım ben 3 haftadır çekiyorum mahvoldum kaşıntıtan kanattım :( doktorum bi fitil verdi sonunda kesti çok şükür
Pelinsu96 Aylinannesi kesinlikle o kremi al canım çok iyi geliyor temiz tut vajinanı bol iç çamaşırı değiştir kaşıntıyı alır
Mimi Aylinannesi yok endise etmene gerek yok benimki de temizlenmesse sezeryan olacak dedi sezeryanla bulasmiyo bebege yinede ilaclarini kullan
Cereeen Bir su bardağı su bir iki kaşık elma sirkesi damlat çalkala daha sonra pamukla sür biraz yakar ama rahatlatır en azından
Filizismail Cereeen her lavaboya gidişim de mi öyle yapayım şey bi de ben 22 haftalığım bebeğe geçer mi
BirsenT Aylinannesi yok canım içini ferah tut vajinal Doğumda riskli oluyor enfeksiyon sezeryanda geçmez
Filizismail blackeagle hmm Rabbim hepimizin yavrularını bağışlasın inşallah ya çok meşakkatli bi süreç Rabbim yardımcımız olsun