Busraburakkk Benimle aynı zaman doğum yapacaklar var mı acabaa 💁🏻♀️ tahminen doğum 4 Nisan gözüküyor kontrolde sancı falan cıkmıyo, suyu iyimiş bebişin rahatı yerindeymiş🙊🙄41.haftaya kadar beklicez dedi doktorum 42.haftada mecbur alınacakmıs sizde ki durumlar ne kızlar Nisan anneleri
M3rv3 Busraburakkk aynıyız canım günümüz de aynı bende de sancı yok gelmeye niyeti yok gibi şimdilik tahmini 4 nisan benim de 😁😁
Yasem Busraburakkk 38+5 rahatımız yerinde galiba ki gelmiyor :) gelmedikçe de kilo alıyor ve normal doğum şansım düşüyor
Elifbekir Bende 39+0 6 nisan gözükuyir ve ne gelen ne giden var bizim kiz de çok rahat pazartesi tekar gtcem bklm ne diycek
Yasem Zerin haftaiçi kontrolde doktor 3780 dedi pzt tekrar bakacak eğer böyle giderse sezaryen yapacak hafta içi. Sizin nasıl?
Zerin Yasem oyy Masallah ALLAHIM esirgesin biz zayifiz biraz gecen hafta 3100 idi yarin tekrar gitcem kac oldu bilmiyorum simdi
Ayseeoknn Yasem benimde aynı canım 3800 benimkide salı bakacak kilo alırsa sezeryan diyecek nr sanci var ne ağrı yerini pek sevdi
Nryseda Yasem benden 35 haftalık ken 3.850 dedi doktor. Şuan 37 oldum. Pazartesi kontrol var. Banada doktor iki hafta daha normal olmazsa sezaryen olur diyor
Yasem Zerin hata payı var sizin de belki söylenenden daha yüksek olabilir önemli olan sağlıklı olsunlar da :) kilo doğunca da alıyorlar hemencecik merak etmeyin :)
Yasem Ayseymen eskisi gibi cok değil tabi, gün içinde daha az hareket etse de artık yer olmadığı için daha bariz hareketler oluyor
Busraburakkk Ensp valla ya ben de bacak ağrıları var ama bilmiyorum nasıl olcak doğum bazen temizlik yapıyorum onun hamlığından ağrıyo nasıl ayırt edicemi bilmym 🤷🏻♀️🤷🏻♀️