Busraybars canım ben dogumumu selver hanımda yaptım sezaryan olarak 8ay önce cokta memnun kaldım 10tane cocuk doğursam hepsinide Selver hanıma giderdim o derece memnun kaldım diyebilirm. Ama genel olarak ameliyt personeli hastane hepsinden memnun kaldım hepsi cok ilgiliydi.