Busraybars doğum yapmadım bnm tüplerim tıkalıydı rahimdede sorun var dedi 1.5 milyar rahim ameliyatına verdim 2.5 da tüp ameliyatına tüplerim açılmadı rahime girdik bi sorun yokmş dedi o para boşa gtti yani ve hiç düzgün bi açıklama yapmadı hastane temiz güzeldi ama selver kolan faciaydı ama orda başka bi bayan doktor var ismni hatırlamıyorm herkes onu beğeniyordu