Annesininminigi ben bitene kadar kullandım bana progrestan hapı verdi bi r kutu.bide iğne vermişti iğnenin adını unuttum o iğneyide üç günde bir oldum.benm kanamam olmuştu 1 bucuk aylıktı kan gelmişti sonra o ilaçla iğneyi kullandım çok şükür birsey olmadı.tekrarlamadım ilaçları.ama bak moralde çok önemli moralini yüksek tut.bana doktor 10 gün sık dişini sürekli yat ayaklarının altına birsey koy ayakların yüksekte dursun sırt üstü yat demişti.