Aysedgrlikrkmz Hanımlar yaaa bugün doktor %90 erkek dedi ama detaylıda daha belli olur dedi değişir mi acaba 🙄 bende gördüm ama ne biliyim değişiyor diyolar yaaa yine de böyle tam emin olamıyorum 🥰 sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşaallah 🙏🏼
babymomm Aysedgrlikrkmz benim içimde hep kız vardı doktor 12 de erkek demişti %90 üzülmedim ama ne bilim kız istiyordum tabikide ikisi de benim canım kızları süslüyorsun ya hosuma gidiyor 17 de öğrendik ki prensesimmiş 🙏🏼 Allah iki duyguyu da yaşatsın İsteyenlere 🙏🏼
AlyaSu Aysedgrlikrkmz 13 haftalıkken erkek 17 haftalıkken kızım olacağını öğrendim 😊 eşimin bayramı oldu sağlıcakla gelsin de sıkıntı yok 🤭
ChubbyOrange Senayerva Ona göre hazırlık yapacak Kadın belki napsın endişelerini paylaşmış ne demek ne fark eder.
Aysedgrlikrkmz Senayerva tabiki ark eden bşy yok Rabbim acılarını göstermesin aratmasın ama bu da bi heyecan ilk bebeğimiz Allah’ın izniyle bşyler almak için sabırsızlanıyoruz hepsi bu .
Aysedgrlikrkmz ChubbyOrange gördüm de ne bileyim düeişecekmiş gibi oluyor 😅😅😅 SAĞLIKA GELSİNLER İNŞAALLAH 🙏🏼🥰
Aysedgrlikrkmz babymomm amin inşaallah bende en baştan beri erkek hissediyordum nasip 🙏🏼 Sağlıkla gelsinler inşaallah 🙏🏼
Aspenya44 ChubbyOrange bencede benim 2 kızım var şimdi 3 e hamileyim erkek istemem en doğal hakkım drğil mi? Rabbim isteyin demiş yeterki
Aysedgrlikrkmz Aspenya44 Rabbim sağlıklı sıhhatlı hayırlı evlatlar nasip etsin inşaallah aratmasın isteyen herkese nasip etsin inşaallah
Aysedgrlikrkmz AlyaSu amin inşaallah fark etmiyor ki evlat evlattır neticede sadece insan hazırlık yapmak istiyor hevesleniyor o yüzden 🥰
gozz Aysedgrlikrkmz neden böyle bir şey düşündünüz anlayamadım.Erkek olsun Ne olacak neden değişmesini bekliyorsunuz? Allah hayırlı ve sağlıklı evlat versin
Aysedgrlikrkmz gozz ya benim yazdığım gayet anlaşılır diye düşünüyorum ama neyse ben illa erkek olsun illa kız olsun gibi bi cümle kurmadım bula okuyorum hep değişenler filan oluyor diye bende kendi duygumu heyecanımı paylaştım bunda muhalefet olacak bi durum yok
Mlkesmeda Merhaba kizlar saglikli sihatli olsun rabbim herkesin gonlune gore versin benimde iki kizim var 11.haftadayiz bende merak ediyorum tabi once saglikli sihatli olsun❤
Mlkesmeda Aysedgrlikrkmz aynen canim buda cok dogal kizi olan erkek oglu olan kiz isteye biliyor bunuda cok yadirgayacak bisey yok yoksa ikiside evlat canin yani😊