Drsnbyfatma Kızlar hamileliğimin başında erik aşermiştim şimdi çıkmış artık söylememde bir sakınca yok bugün yedim ve eşim çilekte almış ama yedikten sonra aklıma burada birisi karpuz aşeren birisinin yedikten sonra ölü Doğum yaptığını söyledi içindeki hormonlardan dolayıymış evet çilek ve erik yedim altışar adet ama kafama takıldı sizlerde yediniz mi zamanı tam gelmeden daha aletsiziniz şeyleri tedirgin oldum sonradan 36 haftalığım bu arada
Rbs111 Drsnbyfatma benim canım çilek çekti şimdi napcezzzzz😂 kuzum erik için gittim Pazara 4-5 adeti 10 tl 😂 inadına almadım
Rbs111 Drsnbyfatma kuzum zamanı gelmeden yenen şeyler evet hormonlu ama ölü Doğum falan ilk kez duydum
Aysingeldiislerdegisti Drsnbyfatma karpuzla alakalı olduğuna eminmiyiz peki. Yapmayın allah aşkına domatesin salatalığında mevsimi değil basıolar hormonu. Bişey olmaz rahat ol başka etmenler vardır sadece karpuz yedi diye olmamıştır o
[silindi] Drsnbyfatma ben hepsinden yedim abartmadan çok sukur suanlık her şey normal 28+1 haftalıgız
Drsnbyfatma Rbs111 eriği hep rüyalarımda bile görüyorum öyle böyle değil en son dayanamadım 9 tanesi 20 lira almış yedim Allah affetsin 🙈
Drsnbyfatma Aysingeldiislerdegisti bencede kışın okumuştum o postu hatta erik bulmuş eşim yemedim öyle okudum diye haklısın kuzum içim rahatladı sizler yazınca vicdan yapmıştım ❤️
Tugba2626 Aysingeldiislerdegisti Caqlasu 031965 O karpuz postunu bende hatırlıyorum. İki kişi de gebe birinin canı karpuz istiyor eşi alıyor bu yiyor ama diğer gebe olan karpuzu yemiyor. Çilek salatalık kışın yiyoruz ama sera mahsulu yiyoruz . Bu kişinin yediği karpuz soğuk hava deposunda aylarca beklemiş karpuz. benim hatırladığım kız komadaydı bebek rahmetli olup karnından alınmıştı. Sebebi karpuz demişti .bunu yazan arkadaşta dua edin falan diye yazmıştı. Büyük ihtimal şiddetli gıda zehirlenmesi yaşadı.
Merve526 Aysingeldiislerdegisti Aysingeldiislerdegisti kesinlikle domates salatalık konusunda katılıyorum size hatta doktora özellikle yemememi söyledi 6 7 haftalıkken 🙏
Ema Drsnbyfatma aylardır çilek yiyorum erik de almış eşim bu hafta çok şükür kötü şeyler düşünmeyelim rabbim Bebişlerimizi korusun
Drsnbyfatma Semuss ohhh rahatladım bazen öyle cahilce şeyler yazıyo bazıları mantıksız olsa da etkileniyorsun hamilelikte
Caqlasu Drsnbyfatma Ay yok artık saçmalığın daniskası. 🤷♀️ Ne alaka ya karpuz yemekle ölü doğumun. O zaman biz komple ölüp gidek. Böyle saçma sapan şeyler söyleyip de hamilelerin canını sıkmazlar mı. Deli oluyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
031965 Doktoru sebebi için mevsimsiz karpuz mu demiş? Yani gerçekten böyle bişey olabilir mi? Herşey hormonlu zaten. Ben de yedim 37 haftalık hamileyim
kizbebekannesii 031965 ben o yazan arkadssı hatırlıyorum gercekten eltısı mıydı neydı hem de 38 haftada falan yemıs hatta kendısı yememıs eltısı yogun bakımdaydı cocuk da ölmüştü ve evet doktor karpuzdan diyor demişti ben cok etkılenmıstım o yuzden aklımda kaldı.
Nursemomm Drsnbyfatma böyle şeylerle strese sokmayın kendinizi ☺️ Hiç bir meyve sebze sırf zamanı değil diye çocuğunuza zarar vermez sadece hormonlu olabilir tüketmemek lazım onun dışında bi sıkıntı yok
Drsnbyfatma Nursemomm ister istemez herşeyi tüketiyoruz hormonsuz biley yokla aslında ama insan aklına geliyo olumsuz şeyler ❤️
Tugba2626 Drsnbyfatma birşey olmaz soğukhava deposunda bekletilmiş karpuz o. Senin yediğin çilek sera çileği erik te zaten yeni çıktı beklemiş falan değil
Meralcnbz Drsnbyfatma benimde erik ve karpuz istio canm ama bizim buraya ikiside gelmedii dhaa😔😔sende kendini korkutma canm