Aspenya44 şaka mı yapıyorsun? Değiştir o doktoru bence sen öyle şey mi olur normali zaten ayda 1 kontrole gitmek ne demek kalbi durur haberin olmaz. Sakın böyle şeyler düşünüp evhamlanma. Bende burda acılan bi post sonrası böyle evhamlanmistim aşırı etkilenmiştim her hafta gitmeye başladım sonra doktorum biraz azaltalim o gayet sağlıklı böyle şeyler düşünüp kendini strese sokma dedi beni epey bi rahatlattı şuan ayda 1 gidiyorum hatta en son 4 hafta önce gitmiştim bi sonraki kontrol de haftaya. Sadece bi kere içime kurt düştü 10 gün önce sağlık ocağına gittim kalbini dinlemeye. Kötüyü düşünme insanlar düşünmeden nasıl etkilenir böyle bisey dersem diye düşünmeden konuşuyorlar doktorunu da değiştirmeni kesinlikle öneririm.