Meralcnbz AlyaSu ayran dene bide canm belki iyi gelir 18haftalik olduk bizde ama daha simdiden migde yanmadan duramiorum ya😔
Kademm AlyaSu inşallah canm hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde gelsinler bebisler benim 39+1 oldu hala bekliyoruz bakalm
Ozgegk Gecmis olsun benimde aynı sıkıntı ılaç olarak rennie tablet tavsiye ederim, ama genellikle salatalik yiyincede yeni bir yiyecek yiyene kadar kesiliyor. Belki faydasi olur.