AlyaSu Kızlar 31+3 haftalık olduk mide yanması bitmedi en son kızımın kafası yukardaydı ve doktor ağrı yapar dedi sizler bir çözüm bulabildiniz mi
nehirimmm AlyaSu beni bazen gaviscon şurup, bazen de bi kaç tane kuru nohutu alıp ağzımda çiğneyerek yemek rahatlatıyor
Esraesra06 AlyaSu bana da hiç bişey çare olmuyor 😞 şurup etkisi 5-10dk sürüyor bişeyler yemek daha çok şişirdiği için daha çok oluyor maalesef ben çözüm bulamadım sabredeceğiz az kaldı
AlyaSu eymeninannesii bir şurup var ama işe yaramıyor canım ismine bile bakmadım zaten mide bulantısı devam ediyor onu da içince hepten kötü oluyorum ☺️
Kademm AlyaSu canım en etkilisi gaviscon şurup bir kasık içtiğin anda hemen geçiriyor ben 3 aydır cekiyorum o mide yanmasını
Kademm AlyaSu inşallah canm hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde gelsinler bebisler benim 39+1 oldu hala bekliyoruz bakalm
Sewo AlyaSu ben herseyi denedim iyi gelmedi. Iki gundur sunu farkettim kavrulmamis badem cok iyi geliyor asidi geçiriyor deneyin kessinlikle
AlyaSu Sewo canım benim midemde yara vardı hamile kalınca ve miniğim büyüdükçe daha fazla ağrı yapmaya başladı
Meralcnbz AlyaSu AlyaSu benimde cok mide yanmam var canm careyi süt ve ayranda buldum aninda etkisini gosteriyo🤗