Ayseport Muzikci bende 38+5 im ama ne rahmimde açılma ne yumuşama var sancım da yalancı sancılar girip çıkıo bebek aşağı inmiş ama
Gozde64 Ruyam34 38 + 0 ım 3 4 gündür adet ağrısı gibi var 7 8 gündür de vajinamda baskı ve kasılma var
DuduNur Zelihaurgun bende 37+1 im canım ama normal doğum benim🤗rabbim hepimize sağ salim kucağına aldirsin
Becem Bende 37+5 im salı günü çatı muayenemde çatımın olması gerekenden çok daha fazla dar olmasından dolayı 38+4 yani 04.04 Perşembe günü sezeryan olacağım en son bebeişimin kilosu 3250 grdı 🤗 Rabbim kolaylık versin hepimize inşallah 🙏🙏
snms Gozde64 bir haftaya doğurursun aktif olursan dedi benim dün nişanım geldi galiba o yüzden baktı bugün alttan muayeneyle nişan sonrası oldugu icin birde yumusama gördü bir hafta diyor insallah 😊
Nurde Gozde64 bizde dün gittik doktor istersen muayene yapayım istersen haftaya dedi haftaya olsun 😬dedim sancı yok bizde 20 lerde titreşim gibi tam 38 olduk
Nurde snms şu an süreç normal ilerliyor çatı muayenesi olmadık daha doktor herhangi bir sıkıntı çıkmazsa normal öneriyorum dedi bizde öyle istiyoruz inşaallah olur. Sizinki?
snms Nurde bende normal cok istiyorum sezeryan korkum var Allah nasip ederse bebeğim dört kiloyu bulmazsa herşey normale uygun suan umarım bu hafta doğar artık kilo mu aldı nolacak korkusundan yoruldum gerçekten 🤦♀️
snms Gozde64 bizde tam emin değiliz yoğun bir akıntı geldi pembemsi ama nişandır diyor doktor hayırlısı bakalım 😊
elifff07 Maviyesil121212 aynı hündeyiz gecen hafta 3kgdu bebek 3.500 olmadan çatı muayenesi yapmıyorum dedi doktorum arada kasılmam oluyo ama daha çok rahmimde batma oluyo bide gecen gece adet agrısı gıbı 10 15 dk belim agrıdı
Dlkkoge Gozde64 ben çatı muayenesi olmadım henüz 38+2 heycan dorukta 3 gün önce gittim doktora 3250 di kilosu