Gozde64 Bugün çatı muayenesi oldum doktorum parmak ucu kadar açıklık var dedi o da herkeste olan açıklıkmış sanırım nst de düzensiz sancılarım çıktı 50 ile 100 arasında gitti geldi bebişimizin kilosu 3340 olmuş siz ne durumdasınız ne zaman gelecek bakalım pamuğum heyecanla bekliyoruz 🥰
Ruyam34 Gozde64 38+4 üm 5 gün önce 3100 dü kilosu Pazartrsi tekrar kontrol dün geceden beri sanki yokluyor beni sancılar gibi ilkez regl olcam gibi bi ağrılar var ama şiddeti artan bişry yok henüz
Maviyesil121212 Gozde64 38+3üz biz de 37de çatı muayenesi olmustum rahim yumuşamış 1 cm açıklık var dedi ebe. Benim de öyle nstde düzensiz sancılar çıktı ara ara da adet sancısı gibi sancım oluyor bakalım ne zaman gelecekler
DuduNur Zelihaurgun bende 37+1 im canım ama normal doğum benim🤗rabbim hepimize sağ salim kucağına aldirsin
Muzikci 38+2 yiz. Normal doğum olacak kısmetse 3300 kg dı en son. Bekliyoruz öyle ne zaman gelirse artık 🤷🏻♀️
Ayseport Muzikci bende 38+5 im ama ne rahmimde açılma ne yumuşama var sancım da yalancı sancılar girip çıkıo bebek aşağı inmiş ama
Gozde64 Ruyam34 benim de o şekilde adet ağrısı gibi ağrım var belim kasıklarım ve vajinama baskı kramp tarzı bişeyler oluyor 🙈
Gozde64 Ruyam34 38 + 0 ım 3 4 gündür adet ağrısı gibi var 7 8 gündür de vajinamda baskı ve kasılma var
elifff07 Maviyesil121212 aynı hündeyiz gecen hafta 3kgdu bebek 3.500 olmadan çatı muayenesi yapmıyorum dedi doktorum arada kasılmam oluyo ama daha çok rahmimde batma oluyo bide gecen gece adet agrısı gıbı 10 15 dk belim agrıdı
snms Gozde64 38+0 dan selamlar 👋🏻 bugün bende çatı muayenesi oldum parmak ucu açıklık ve rahimde yumusama var oğlum 3 bucuk kilo görünüyor simdilik nst sancım kayda değer derecede değil normal gibi normal doğum bekliyorum insallah 😂😂