Damlayrtsvn Hadi herkes ikiz gebeliğinin nasıl geçtiğinden bahsetsin de benim gibi yeni ikiz hamilesi olanlar tecrubelerinizden faydalansın. Olmaz mı🤷🏻♀️😉
Ruhsuz Damlayrtsvn merhaba ben de 7+4 hiç bir belirti yok sık lavobaya çıkmaktan başka... Ama çok heyecanlıyım Allahım kucagımıza almayı nasip etsın İnsAllah 🤲🤲🐣🐣
Mia88 Damlayrtsvn bizde 29 olduk bir kız bir erkek yavaş yavaş ağırlaşmaya başladık uyku zaten 1 aydır yok onun haricinde heyecanla gelmesini bekliyorum 💕💕
bridetobe Ben ben ben 😍😍😍 alıştım ikiz fikrine 13. Haftadayım midem kötü bulantı geçti ama mide yanmalarım geçmiyor bıktım artık . 😢 yemek yemeği özledim
Damlayrtsvn bridetobe bizde 7+3 deyiz. Bende de bu hafta çok fazla bulantı ara ara kusma başladı. İkiz genetikte olduğundan fikir olarak alıştıgımız biseydi tabi ama yinede farkli bi heycani var 😍 Hamilelik ilerledikce neler bekliyo bizi acaba 🤔
Tgcmrt bridetobe bende 14.haftamdayım yatakta dönerken ve biraz yürüdüğümde ağrım oluyo daha çok erken değil mi sizinde oluyo mu ? İlk çocuğumda 5 6ayda falan olmuştu bu tarz ağrı🤷♀️
Damlayrtsvn Tgcmrt Tgcmrt ben daha 7 haftadayım ve benimde agrılarım var. Tıpkı siznkiler gibi. Özellikle kasıklarımda çok oluyo. Doktorum herseyin normal oldugunu soyledi. Burdan da sordum bi cok kisi normal oldugunu soyluyo
bridetobe Tgcmrt benim ilk gebelik bende çok olmuyor sadece iste yorulduğum zaman hafif ağrı oluyor o kadar
Tgcmrt Blgee ağırlık olarak soruyosanız evet benim karnım şuan 5 aylık gibi nerdeysen 😊 ama hareketlerini henüz hissetmedim
Damlayrtsvn Blgee ben çok ağrım olduğundan adet olucam sanıp bir umut test yaptım öğrendim. Erken hissetmedim işin doğrusu. Erken hissedilir mi bi fikrim yok 🤔
Blgee Tgcmrt yok ağırlık olarak değil bende daha 8+3 teyim ama göbeğim çıkmadı da diyemem hızlı büyüyen göbüşler 😍😍 ama bir an önce o duyguyu yaaşamak istiyorum ondan sordum
Damlayrtsvn Tgcmrt bende de kalsiyum magnezyum eksilkligi çıktı zaten. Takviye verdi doktorum. Kasık ağrısı yerleşmeden ve genişlemeden kaynaklı olur, bel bacak agrisi kramp vs de kalsuyum eksikliginden olur dedi doktorum.
Damlayrtsvn Mia88 yaaa ikisini de bir tadacaksın ne güzel. Sağlıkla gelsinler inşallah 😊🙏🏻 biz daya yeniyiz agırlaşma yok heralde o yüzden uyku sorunuda yok. Hatta çok uyuma sorunumuz var sürekli uyku hali yani🤦🏻♀️☺
Tgcmrt Blgee ilk çocuklar daha geç hissedilirmiş benim bunlar ikinci olucak doktorum 16. Haftada hissedebilirsin hafif hafif demişti 😇 daha ilerleyen aylarda zaten boks müsabakası gibi oluyo ikizde nolucak merakla bekliyorum o günleri Hayırlısıyla inşallah 🤲🏻😊
Damlayrtsvn Blgee ya beni görende karnın büyüyo diyo ama ben erken diye ihtimal vermiyorum. Daha 7.haftamızın ortasındayız başlar mı ki şimdiden büyüme🤰🏻
evrimmm bende ikizlerime hamişim tek yumurta erkek ikiside 19 haftalık olduk çok şükür ama bu zamana gelene kadar kötüydüm açıkçası miğde bulantılarım herşeyden tiksinme 3 aydan sonra neyseki geçti şimdide miğde ağrımdan dolayı yatamıyorum neyse bunada şükür sağlıklı sıhatli doğsunlar herşeye razıyım😊
Damlayrtsvn evrimmm son bir haftadır bende desürekli bulantı ve kusma var. Geceleri bulantiyla uyanıyorum hep. Ama iste tek derdim onlar iyi olsun ben bulantiyi cekerim😊
Sldysf evrimmm 19+1 tek yumurta ikizleriyiz bizde oğullarım la aynıyız senle canım 🥰 hangi şehirdesin