Snmim Marayyy bende adetime 8 gün kala lh testiyle öğrendim sonrasında gebelin testiyle tekrarladım şuan 15 haftalığız bence sende hamilesin 🤗🤗
Nata97 Bende hamile olmama rağmen ilk testimde silik bile çıkmamıştı. Çünki bebek rahime 3hafta sora düşer. Hatta regl ağrılarım vardı üzüldüm hamile değilim diye ama çok fazla geçikince yeniden test yaptım hamile çikti. Şimdi 31+1iz bişey kalmadı canım inşALlah sende hayaline kavuşursun kalpden dua ediyorum 🙏🏻
Nata97 Gkhnm97 agrılara takma bende agrıyordum rahim büyüdükce kasıklar agrıyor. İlk bende korktum sen bekle zaman geçsin olmazsan test yap canım
Mamaundpapa Gkhnm97 Marayyy inşallah vardır Rabbim gönlünüze göre versin dualarım sizinle ve isteyen herkesle inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah lütfen sizde pozitif düşünün