Ncydmr yıl başından sonra zam yapılmış demekki. Ben geçen yılki ücret üzerinden yapicam. Hayırlısı olsun inşallah. Dinçer hoca efsanedir ya herseyini tüm sorularini cekinmeden söyle ve sor samimiyetle cevap veriyor. Bina eski degil aslinda. Vala ben odalarını felan gezdim en fazla 2 kisilik ve konfor ust duzeyde. Ben 7 aydır oraya gidiyorum çok memnunum herseyinden. Umarım sende memnun kalirsin