Sevvalacr başka doktor nasıl olur bilmiyorumda benm önceki düşüğümde benim sorunumu hemen bulan doktoruma gittim ilk bakıldığında üstten bakıldı alttan bakılması gerektiğini söyledim bana makinelerinin son model olduğu söyledi öyle olunca eski doktoruma gittim alttan ölçtü ve beni ruhen rahatlattı tabi il dışında olduğu için kısa ölçen doktora devam ediyorum o da uzamış dedi için rahat edecekse git derim gerçekten o sıkıntıyla yaşamak zor yani lafı amma uzattım işinin ehli varsa git derim😊