Sevvalacr Evet canım, uyarsın gerekirse. Ben çocuğumun derdindeyim, strese asla girmemem lazım’ de. En küçük stres bile bize zarar veriyor. Benim eşim çok konuştu,kızdı. O varken artık melek gibi,gittiği gibi başlıyo. O yüzden artık ben devraldım. Ağız dalaşına girmiyorum ama kesin net şekilde tersliyorum. Çünkü sustukça daha da dozunu artırıyorlar. Sen de bebeğine odaklan,gerisini takmamaya çalış. Zaman geçecek, inşallah sağlıkla doğacak bebeklerimiz🙏 O zaman her sıkıntımızı unutucaz .