Aysktr Yeyy tabiki paylasırım musait oldukça veya olunca öyle bisey demedi sadece lavman yapılacak ve fitil yerleştircem rahmin yumusamasını sağlayıp kendi sancını getirecek dedi ki o dediğini bilmiyorum 🤷♀️
Aysktr Fison teşekkür ederim burda sezeryan normal doğum postu acmıstım korkuyorum nasıl olcak derken gercekten nasip Allahın işine karısılmıyor hayırlısı rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin
Fison Aysktr amin inşallah son anda ne olur bilemeyiz tabiki o yüzden hayırlısı ne ise o olsun ve kendinizi kasmayın keyfini çıkarın o ana kadar gerçekten hiç bişey planlı olmuyor o an
Aysktr Yeyy bu arada cevaplamamısım sabah 7 de yatısım yapılacak aksama doğumun olur hersey yolunda giderse dedi bakalım hayırlısı 😊
Esracv Benimde gelişim geriliği var denildi ama beklemek istedim şuan 39a girdik 38de sezeryan yapacaktı doktorum
Aysktr Esracv 29. Haftadan beri uğraştım ne normale döndü ne de bisey oldu huysuz kızım diyorum bende direk sezeryan istiyordum ama doktorum normal taraftarı deneyelim dedi tamam dedim artık😊 rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin