Aysktr Merhaba kızlar burda ki serüvenimde herkes ile birlikte hüznü ve sevinci paylastık. Sanırım sıra bana geldi. Bebeğimin gelişim geriliğinden dolayı pazartesi 1 Nisan günü doğumum var önce normal denicez olmaz ise sezeryan olcak beni ne bekliyor bilmiyorum bana dua eder misiniz her ihtimale karşı ciğer geliştirici vuruldu 37. Haftama daha bugün girmiştim ama bebeğim sanırım karnımda pek durmak istemiyor dısarda anne sütü ile beslenmek istiyor. Destek mesajınız beğeniniz benim için öyle önemli ki heyecan ve korku bir arada simdiden tesekkür ederim inşallah güzel bir doğum hikayesi paylasırım sizlere 🙂
Deletedmom277 Aysktr Sadece şunu düşün normal de olsa sezaryen de olsa önce bebeğinin ve senin sağlığın. Suni sancı içinde Allah kolaylık versin 😂
mimaranne Aysktr Allah sağlıkla tek sancıda kucağınıza almayı nasip etsin burda güzel haberlerinizi bekliyoruz inşAllah 😍🙏
Ayseymen Aysktr sağ aalim kucagina almayi nasip etsun rabbimmmm sende bizlere dua et kimin duası kabul olur bilemeyiz
Aysktr Deletedmom277 teşekkür ederim suni vermicek korktuğumu söylemiştim kendi sancımı baslatcak insallah suniye gerek kalmaz
ikinciprensimgeliyor Hayirlisiyla kavuşursunuz kiziniza insallah saglikla.bende ilk oglumu kanamadan dolayi 37+3 te spinal sezeryanla dogurmustum.cok sukur bir sorun olmadi kuveze girmedi
Merveee277 Aysktr hayırlı haberlerini bekliyoruz dışarda sen onu daha iyi beslersin merak etme 😊😊 Rabbim yardımcın olsun
SevgibiR Aysktr hadi hayırlı olsun korkma balim bende önce normal denedik sonra sezeryan oldum 😬 yapcak bişi yok bı şekilde doğdu çocuğum
Nebahathumeyra Sancı dikiş Ağrı sızı Doğum o bu şu hepsi geçer geçiyorsa 2. Hamileleiğini yaşayan ve suni sancıyla Doğum yapan biri olarak konuşuyorum 😊 önemli olan ikinizinde sağlıkğı. 37. Hafta da erken sayılmaz artık zaten inşallah herşey gönlğnce olsun. Benim annem de mesela ablamın birini 7 aylık doğurmuş 1.5 kiloymuş tabi evde doğuruyor bundan 35 sene önce be küveze giriyor ne bişey anneme demişler bu yaşamaz ölür hiç emzirme diye annem de ölecek diye emzirmemiş 1.5 ya da 2 gün geçmiş bakmış ölmüyor çocuk ondan sonra emzirmeye başlamış 🙈🙈🙈 tabi o zamanın cahilliği böyle bişey demek ki yani demem o ki Allah istedikten sonra herşey olur dua et v elendiği rahatlat herşey güzel olur inşallah 😊😊
Yeyy Aysktr buscopan ve jelle rahime masaj yapip sancin mi tetikleyecek canm?? Benm doktorum da oyle bsyden bahsetti pazartesi kacta gidiceksin gelişmelerden haberdar eder misin bunu tecrübe etmis birine ihtiyacım var benm de
Aysktr Fison teşekkür ederim burda sezeryan normal doğum postu acmıstım korkuyorum nasıl olcak derken gercekten nasip Allahın işine karısılmıyor hayırlısı rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin
Aysktr Yeyy tabiki paylasırım musait oldukça veya olunca öyle bisey demedi sadece lavman yapılacak ve fitil yerleştircem rahmin yumusamasını sağlayıp kendi sancını getirecek dedi ki o dediğini bilmiyorum 🤷♀️