nurcakir58
Merhaba bende ilk gebeliğimde suyum bittiğinden 28. Haftada erken Doğum oldum sezaryen ile ama bebeğim gelişemediğinden 21 hafta ile uyumluydu. Dr bana ona şans vermek istiyorsan sezaryen dedi normal yolla kaybederiz bebeği demişti ben sezaryen olmuştum oğlum 3 gün küvezde kaldı ve kaybettim senin suyun az mı bitmiş mi az sa bitene kadar bekliyorlar sıkı bir takiple havuç suyu iç deveci armudu ye ve kesinlikle başka doktorada görün bu durumlar ihmale gelmez allah senin ve bebeğinin yardımcısı olsun