Meltemm1 canim ibrahim saracoglu yogurt bol tuketin diyordu kabizliga cok iyi geldigini soyluyordu gecende zahide yetise cikti orada da yine anlatti...Birde keciboynuzu al gunde 3 tane vs ye elinde kemir onu ...Ben kabizlik asiri yasiyordum sonra basurum cikti kanamalar vs bikmistim tuvalete gidemiyordum gitsem ikinmaktan oluyordum allahim sanki yirtilacak gibiydi...Sonra ne yaptim her aksam 1 kase yogurt yemeye basladim sonra keciboynuzu aldim ondan yemeye basladim...Sonra kuru meyveler yemeye calistim...Ve kabizligaa son...Basurumda duzeldi allahima sukur olsun...Bol yogurt ye