Meltemm1 Hamilelikte makat kanaması yaşayan var mı hanımlar? Çoğu zaman tuvaletten çıktıktan sonra kan görmekten bıktım 😞
Btlblgn Meltemm1 kanama bendede oluyordu doktorum anestol pomad verdi her tuvaletten sonra kullan dedi geçti çok şükür bide kabız olmamak için kayısı hoşafı, ekmek olarak tam buğday bol su iç ddi iim şükür şimdi
Srfn11 Meltemm1 Demir haplarinin ve vitaminlerin bazilari yapior o yuzden degistirmekte fayda var ben degistirdim rahat ettim inan bnmki kdr degilsindir tansiyonlarim dusuyordu acidan
Merlot Meltemm1 doktorunuza danışıp probiyotik alabilirsiniz. Ben hamilelik öncesi başlamıştım hem bağışıklığı güçlendiriyor hem de kabızlığı önlüyor ben faydasını gördüm.
Ozgeb Meltemm1 valla bende sevmiyorum ama o kadar rahatsız olmuştum ki mecbur kaldım. Kuru kayısı kuru incir de çok iyi geliyor. Hemşire ceviz suyu da demişti aç karnına
Szekiye Ozgeb bende ceviz suyu içiyorum her sabah 7 haftalık hamileyim acaba sakıncası var mı ben kilo almayı önlemek için içiyorum
Meltemm1 Btlblgn benim doktorumda ilaç yazarım demişti fakat o ara düzelme olduğu için istemedim şimdi tekrar başladı çok canım yanıyor 😏 bakalım randevum yaklaşıyor çözüm bulur inşallah
Szekiye Ozgeb evet iştahı bir nebze kesiyor kilolu hamile kaldım gereksiz yemek istemiyorum bebek için önemli olanları yemeliyim diye içiyorum bakalım hayırlısı
Meltemm1 Srfn11 ben herhangi bir hap kullanmıyorum tüm vitaminlerim tamdı ve doktor gıdalardan vitamin almam için besin önerisinde bulundu. Çok su tükettiğim halde oluyor bende anlamadım 🤷🏼♀️
Srfn11 Meltemm1 Vala suyu bnde hamilelikten oncede ztn cok icerim iki gunde bir damacana gelior evime ama genetiksel bsy hep vardi bende hamilelikle pek ilgisi yok hemoraid problemo genlerinde de varsa biraz zor gecmesi anca surekli sivi besinler tuketiceksin
Meltemm1 Srfn11 ya anlamadığım gebelikten önce hiç böyle bişi yaşamadım çevredekilerde hiç yaşamamış annem teyzemler falan şaşırıyor o yüzden genetik olduğunuda sanmıyorum umarım ilerlemeden geçer 😞
Srfn11 Meltemm1 O zaman gebeliktendir seninki ben kendim icin syledim cnm ama kati yedigin surece onu asamazsin cnku vitamin degerlerim yuksek diorsun oda yapar yumurtayi falan cok yiosan
Meltemm1 Srfn11 evet yumurta çok yiyorum bebeğe faydası olsun diye :) biran önce geçer inşallah çok teşekkür ederim 🙏