Papatyapapatya Yilmayse evet canım hiss ediyorum sanki içimde bi şey yüzüyor...gittikce hissetmeler çoğalıyor...deyişik bi hiss...Allah her kese nasıp etsın canım❤🌼
Zehra271 Canlarım allahım hepimizin evladını hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 😇
Zehra271 Yilmayse evet kuzum bende 19+4 gün oldum hissediyorum artık bende önce pek hissedemedim bide ilk hamileliğim ondan da olabilir