Zehra271 Kızlar kaçıncı haftada ve ne büyüklükte..😇 benim ki 🍌 muz büyüklüğünde oldu bugün 😘🥰 @Buketar🥰
AlyaSu Zehra271 Öncelikle Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🙏 biz 31+3 olduk iri bir turp büyüklüğündeymiş 🤭
Papatyapapatya Yilmayse evet canım hiss ediyorum sanki içimde bi şey yüzüyor...gittikce hissetmeler çoğalıyor...deyişik bi hiss...Allah her kese nasıp etsın canım❤🌼
Zehra271 Yilmayse evet kuzum bende 19+4 gün oldum hissediyorum artık bende önce pek hissedemedim bide ilk hamileliğim ondan da olabilir