Yldzhh haftan ilerledikçe de düşmüş olabilir canım.
Mesala benim en baştan beri Demir ve d vitaminim hep düşüktü.
Ama vitamin değerlerim çok iyiydi
İlk öğrendiğimde test yapıldığında. Kalsiyum, b12 vs bu değerler çok iyiydi.
Son testimde mesela b12 350lerden 140a düşmüş😱
Yani hafta ilerledikçe değerlerimiz düşmesi çok normal bebişler tüketiyor malum🥰
Moralini hiç bozma, d vitamini öyle yiyecek içeceklerden alınacak bişey değil zaten damla, serum, sprey hap vs bunlarla kapatırsın açığını için rahat olsun😊 düzenli kullan sadece.
Benim de Demir sıkıntım var, kan takviyesi yapıyorlar her ay damardan. Şükret yine d vitamini o kadar zor değil yükseltmesi💜