PnrG özellikle d3 vitamini vücutta kemikleri güçlendiriyormuş. Bebektede kemikler yeni oluşup büyüyor o yüzden bizlerdeki depolar eksiliyor takviye kullanmak gerekiyor yoksa diş kayıpları ve ilerdeki yaşlarda kemik erimeleri daha sık oluyormuş ama mesela vücuda fazla d vitamini alınınca da yumuşak dokularda kemikleşme yapıyormuş fazlası da eksikliği de zararmış Ben de geçen gün doktor d3 kullan dedi ekstra ne işe yarıyor diye google a yazmıştım o zaman gördüm.