Aysegolcuk resmen bittim ya her an doguracak bir Ağrıda iki gecedir eskiden uyuyabildigimi de uyuyamiyorum. Bacak aralarım artık yürürken bile agriyor eskiden yataktan kalkarken agrirdi sadece. Mide yanmalarım yüzünden her gece uyanıp mutfakta en az bir yarim saat oturuyorum zaten. Bir bardak süt içiyorum ki hem uykum gelsin hem rahatlatsın. Eşim de uyuyamayacak korkusuyla kaskatiyim yatakta agridan. Salonda yatmak istesem göndermiyor. Sanırım depresyona girdim 😔