031965 Minnaktontis bebeğe giden kan akışı yavaşlıyomuş, bebeğe oksijen de besin de gidemiyo yani bebek için bu yüzden zararlı
Selocan Nasirliiii valla benim 2 haftam var nerdeyse 1 haftadır rahat değilim bence birazda kilo almakla alakalı ne zaman kendini yorgun hissetmeye başlarsan o zamn rahat edemiyorsun