Dilarataskent Aynen anne ve bebek için sol taraf diyorlar özellikle 20. Haftadan sonra. Ben çok daha öncelerden başlamıştım sola yatmaya ama 34. Haftama girdim ve artk sola zor yatıyorum. Çünkü kansızlık var bende kalbim çk hızlı çalışıyor çarpıntm oluyor sola da yatınca kalbin üstüne nefes alamıyorm iyice🤦🏻♀️ Mecbr sağa dönüyorum braz sağ braz sol idare ediyorz.