Denizgumuskaya Benimde bacaklarıma çok fazla kramp giriyodu. Doktoruma söyledim magnezyum verdi ama bunu 32.haftaya kadar kullanabilirsin dedi. Açıkçası neden 32de bırakmam gerektiğinide sormadım. 32.haftama geldiğimde magnezyumu bıraktım. Bu seferde kramplar arttı yine. Bi yakınımın önerisiyle her gün bi şişe maden suyu içmeye başladım. Ve Allaha şükür kramplardan kurtuldum. Bu arada her maden suyu iyi gelmiyo. Kızılay marka içiyorum şuan 37.haftamdayım. Kramplardan şikayeti olanlar denesin belki onlarada iyi gelir.