yigitmom_ Ikraeso ben adetimden 3 gun once 89.19 adet gunum ise 765.64 tu beta hgc bir daha bakma iyi yukselmis dediler
Kelebek36 Merhaba kızlar bende 4+4üm son adet 25 şubat ilk bebeğimin kalbi durdugu için bu gebeliktr erkenden kan sulamdırırı iğnelere başladım
Ozan_esra Kelebek36 selam 🙋♀️ bende suan 5+6 😊 ilk gebeliğimde benim de kalbi durduğu icin kürtaj oldum . Bende enox iğne kullanıyorum sen hangisini kullanıyorsun
Sedahatun Merhaba benim de şuan 4+2, ilk bebekte kalbi durduğu için almışlardı 5 ay önce. Şuan folik asitten başka bir şey kullanmıyorum
mervikkk Merhaba benimde şuan 4+4 deyim çarşamba günü keseyi görmek için gideceğiz nasipse 🙏🏻 Bende 5 ay önce bir düşük geçirdim sağlıksız gebelik yüzünden allahım tekrar yaşatmasın kimseye inşallah 🤰